Friday, 19 April 2013

Sayu

Hype,,
Tadi pergi melawat nenek kat kampung..sayu je rase..bile pandang muke nenek..bile pandang keadaan nenek..tersentuh sangat rase..

Niat aku balik sebenarnye aku nak tunjuk kereta aku..bukan nak menunjuk..tapi aku takut..macam macam perasaan yang aku rase..

Dulu sebelum die sakit die pernah pesan katenye,
" yong nanti dah kerja cepat cepat beli kereta,bawak nenek jalan jalan tau"

Dengan kate kate tu lah aku nekad nak kumpul duit nak beli kereta.so,sekarang aku dah buat ape yang nenek nak..aku rase puas sangat..gembira..aku bawak nenek jalan jalan tadi..nenek nampak gembira sangat..aku pon turut tumpang kegembiran nenek td..

So,sekarang kalau ade pape yang terjadi aku xde lah rase terkilan sangat..aku doakan nenek sihat seperti dulu..aku berdoa kepamu Ya Allah,berilah kesihatan yang baik kepada nenek..
Yong sayang sangat nenek..;)

3 comments:

Noura Qifays said...

doakan untuk kesihatan nenek awk jugak :) tabahkn diri ea,nenek pasti sembuh! :)

nizatus syahida said...

Terime kaseh ;)

fifteen pril said...

Hi! 안녕하세요~~! please do visit our blog! we sell
purely handmade jewelries~
쇼핑하시면 더 감사합니다~~^^
http://fifteenpril.blogspot.com/
http://twinscraftlife.blogspot.com