Wednesday, 15 May 2013

Debaran

Esok nak buat bracessasss!!!! (Sila wat ala ala jerit ckit). ;p
Berdebar tau tak..?..mcm2 pikir ni..sakit ke tak ?..hodoh ke tak ??,ish,,boleh gile gini..haha
Kadang2 ade gak terpikir nak undur balek..tapi gile lah aku kalau aku wat gitu..oke2 cepat sedar diri wan nizatus..

Sekarang dah nk dekat seminggu aku pakai separator..mula2 tu memang doktor dah pesan awal2 dah memang akan ade sakit ckit..mule2 pakai tu memang x saket pon..ingatkan doktor ni propa je lebeh..saje nak takut2 kan aku..rupe2 nye azabnye dtg esok harinye..haaa,,amek kau..berlagak lagi..memang saket kate kauu...jangan nak berangan lah nak makan mende sedap2... Makan sup je.. Tp tu 2 hari je..pastu aku dah x tahan dah nk mkn nc sume..hahaha..bedal jugak lah..tahan je lah saket demi perot tersayang ni..

Sekarang ni tengah pikir nak pakai braces kaler ape..kih3..over tauuu.,,




Lai lai laiii,,meh pilih kaler ape nak...

See youuu,,nnt kite update lepas pakai braces plak..babaiii !!!

2 comments:

Noura Qifays said...

mahal x kos nk psang braces nie ?

nizatus syahida said...

Depends jugak..kalau swasta mahal..dengar cerite sampai 5-6 ribu..i buat 1700 je..:)