Thursday, 16 May 2013

Mencari ketenangan

Lately ni macam macam dugaan yang berlaku.mungkin ade hikmah disebaliknya.kadang kadang aku tak kuat.tapi nak x nak aku kena hadapinya dengan kuat.aku yakin Allah ade untuk menolong hambanya.dugaan yang paling sakit sekali adelah berkaitan dari hati ke hati.antara hati manusia dengan manusia.susah untuk pulihkan kembali kalau telah disakiti.hati seorang kawan.yee,,dugaan yang harus aku terus sekarang adalah memulihkan kembali hati kawan kawan yang mungkin ade aku cuit ckit sehingga memberi kesan mendalam terhadap mereka.tetapi aku perlukan kepastian.aku perlukan jawapan.bukan hanya cakap belakang ataupon post di laman sosial sehingga satu dunia tahu tentang kesakitan hati kawan terhadap aku.aku tak paham.ape maksud semua ini.orang bodoh pon akan paham kalau bace post kau tu.walaupun aku tak tahu cerite tapi masih kuatkan hati untuk meminta maaf.mungkin itu yang kau nak dari aku,puas??tapi kau masih berdiam diri.diam tanpa satu jawapan yang pasti.dengan berdiam diri bukan boleh menyelesaikan masalah tetapi makin membangkit kemarakan.tapi mungkin korang tengah mencipta ayat yang sedap untuk dibalas balik.aku terima apa jua jawapan korang.terima dengan hati yang terbuka.aku masih sayangkan korang dan selamanya.terima kasih diatas segala pertolongan korang selama ni.


Byebye



1 comment:

Nadya Bubble said...

Singgah sini kejap, hai :)

Al-Quran comel ni tinggal 4 corak je~~~
http://nadyabubble.blogspot.com/2014/08/rainbow-al-quran-madina.html