Monday, 18 February 2013

cobaan

nak kate fedap,memang dah terlampau fedap dah..dok cube macam2 produk tapi sumenye hampeh..jeles jugak tengok muke orang kulit macam barbiedoll..haishh,,aku nak jugak..tapi ape kan daya x mampu..haha..dok cemburu buta je lah yang mampu..=p

sekarang ni aku dok cuba satu produk nih..bak kate orang muke aku nampak oke ckitlah..org kata bukan aku kata..

nak tau??

from google

WONDER GLOW

6 ultra effective:
-mencerah dan menyerikan wajah
-menghilangkan pigmentasi yang tebal
-menghapuskan jerawat dengan berkesan
-mengecilkan pori pori wajah & menghaluskan kulit secara semulajadi
-anti penuaan dan awet muda  yang unggul
-mengandungi kombinasi hebat glutathione,vitamin c infusion, & sarang burung walet agar kulit sihat, bercahaya dan bersinar.

harap2 bertukar jadi macam izara aishah la..haha
sejauh mane keberkesanannye nanti aku buat review ke2..tunggguuuuu.....=p



4 comments:

Syazana Zainn said...

kite pakai loreal jek -_-

tp tak jd mcm maya karin pon hiks :p

Izza Sakura said...

Kdg2 pkai byk produk rosakkan klit pula.susah na cr produk y sesuai.mula2 memg la bkesan tpi ble lme xpkai .kesany pun hilang

Anonymous said...

hai...ok k wonderglow tu?tringin nk try tp takot huhuhu ok x in ur opinion?kalo rajin plz reply kt emel i bole???really hope nk dgr ur comment psl wonderglow ni huhuhu (nadhiya)

n_dhea@yahoo.com

nizatus syahida said...

hai,,so far i pakai..ade perubahan lah..ramai jugak yang tegur muke i teruk dulu..then skang nampak bersih ckit..dulu muke i memang worst..nak jumpe org pon malu..trylah =)