Sunday 17 February 2013

mengidam I PHONE 5 !



ello,ello,ello
ni nak tanye sikit pendapat korng nih
aku ni dah lame teringin nak pakai  I PHONE
tapiiiii
kenapa orang sekeliling aku macam tak setuju je aku beli
sampai aty =(
dah lama aku mengidam tau
sejak zaman tok nenek i phone lagi..
ramai cakap better amek samsung s3,ke note 2 ke.or what so ever lah
bagi korang???
phone mane oke
yelah,nak lah maju sikit
asyik dok pakai 3310 ni je
orang dah maju,aku dok zaman batu lagi,malu okeh..haha..ade akak kesah kauuu..



4 comments:

Azhafizah MN said...

teringin gak iphone tapi tak cukup duit lagi =__='.untunglah kalau dapat kan

Unknown said...

kite pon tengah usaha ni awak..huhu

.::cik lin::. said...

actually depend on individual, cik lin pakai samsung sebelum ni...then beli ipong 5..pada yg dah biasa pakai samsung mcm cik lin ni mmg terkial2 lah nak biasakan dengan function n apps dia..

so if rasa nak beli kumpul duit beli je...jgn kisah sgt ape org ckp.hehehehe

Izza Sakura said...

Wah ,bestny lau ad iphone