Tuesday, 19 February 2013

coming soon



BERGIGI BESILAH AKU LEPAS NI ..=D

persoalannye sekarang ??
-adakah aku mampu harungi kesakitan yang tahap maksimum tu?
-buruk tak muka aku nanti bile pakai?
-boleh tak makan,?? almaklumlah aku dengan makanan kamceng..haha
-agak2 ade tak orang ejek aku "ugly betty"..haha

#ekceli kompius lagi nak buat ke tak..takut kene cabut gigi sebenarnye..rompong lah nanti..haha...k,bai.luv you !



9 comments:

Mrs Velentine said...

sakit tue kena tahan kalau nak cantik

nanieybarnieylurviey said...

hehe.. stuju kta2 kak mv

Syazana Zainn said...

skrg pakai braces jd trend :)

Lady said...

nak pakai tapi takde $$$$, huhu

•♥ Myra ♥• said...
This comment has been removed by the author.
•♥ Myra ♥• said...

bertabahlah (ღ˘⌣˘ღ)

anajingga said...

tak sakit sgt kut..nak cantik mmg kena tahanlah..kan

Ninie said...

eh best tau pakai braces. bila dah lama pakai rs syg nak bukak. hee.. tp yg x best bila pakai braces sll kena ulcer :'(

nizatus syahida said...

kene minum air bebanyaklah gitu kan??huhu