Thursday, 26 July 2012

. .dahaga !. .

assalamualaikum,,


masa berbuka tadi x de benda lain dah dalam kepala otak aku.aku pikir nak perabih kan air oren yang ada kat depan mata aku ni.10 minit sebelum berbuka aku dah terpacak kat depan meja dok tengok air tu.bapak dahaganya harini.dengar je azan berkumandang,baca doa laju2,then apalagi terjah lah air tu.bapok sedaknye wa cakap sama lu.bukan segelas aku bantai,2,3,4 cawan jugak lah.lepas tu baru aku melantak.fuhh,,lega betul tekak ni bila air tu meluncur laju ke kerongkong.inilah nikmat dunia.hahaha

p/s:jangan tiru aksi bahaya ini jika ingin hidup lama..

dapat minum air guna bekas ni
pon nikmat jugak nih

sekian,

3 comments:

khairul akmal bin azman said...

mak ai pic dahage agak2 ler..
hehe.

ur fb x le add coz button add friend xde..
plezz check..

baru blogging ke?

nizatus syahida said...

yup..baru je masuk dlm dunia blogging ni..hehe.
okay nanti saya check..=)

khairul akmal bin azman said...

tq