Monday, 13 August 2012

adakah aku masih menjadi insan terpilih ?

adakah aku masih menjadi insan terpilih menerima duit raya? aku tau umur aku dah 21. dah nak keje dah pon. tapi aku nak jugak feel macam budak2 kecik tu, dapat duit raya banyak2. boleh tayang kat orang aku dapat duit raya. boleh beli mainan. boleh beli mercun.heh

oke,aku sedar aku bukan budak kecik lagi.. tapiiiii,,x salah kan? kan? kan?

haish,,dalam mimpi je lah nak dapat duit raya lagi, silap hari bulan aku yang kena serbu dengan budak budak. hey budak, jangan cari aku oke. i'm not your mom,get out from here. kejam sangat tak? kompem aku di blacklist menjadi kakak ipar dorang. hahaha.. dik,akan bukan kedekut tapi akak pon masih menagih duit raye daripada orang. LOL

3 comments:

anaztasias nora aira said...

nora last dapat duit raya umur 26. keluarga kami selagi xkawen selagi tu dapat :)

❤ Si Budak Vanilla ❤ said...

dh follow2 cnie. . :) duit rya msti dpt tahun nie. .muda lagi. .heee . . :D

nizatus syahida said...

tq tq tq..=)