Monday 13 August 2012

adakah aku masih menjadi insan terpilih ?

adakah aku masih menjadi insan terpilih menerima duit raya? aku tau umur aku dah 21. dah nak keje dah pon. tapi aku nak jugak feel macam budak2 kecik tu, dapat duit raya banyak2. boleh tayang kat orang aku dapat duit raya. boleh beli mainan. boleh beli mercun.heh

oke,aku sedar aku bukan budak kecik lagi.. tapiiiii,,x salah kan? kan? kan?

haish,,dalam mimpi je lah nak dapat duit raya lagi, silap hari bulan aku yang kena serbu dengan budak budak. hey budak, jangan cari aku oke. i'm not your mom,get out from here. kejam sangat tak? kompem aku di blacklist menjadi kakak ipar dorang. hahaha.. dik,akan bukan kedekut tapi akak pon masih menagih duit raye daripada orang. LOL

5 comments:

Unknown said...

nora last dapat duit raya umur 26. keluarga kami selagi xkawen selagi tu dapat :)

budakvanilla said...

dh follow2 cnie. . :) duit rya msti dpt tahun nie. .muda lagi. .heee . . :D

Unknown said...

tq tq tq..=)

yemonhaberl said...

Samsung Galaxy Watch 3 Titanium Black - Matte Black and Free
The latest addition of the titanium uses S series, the ford focus titanium Samsung Galaxy Watch 3. The company's latest flagship device, titanium tv alternative the SEGA Mega Drive Mini, is micro touch hair trimmer a medical grade titanium earrings complete

souleeth said...

o381w0bhepp030 vibrators,sex chair,horse dildo,sex toys,dildos,penis rings,realistic sex dolls,finger vibrator,dildos g477y6yxymh547