Friday, 10 August 2012

Potong Johari Pain Potong !

JOHARI PAIN.."gua berani kerat %#^@ laa kalau pandelela menang pingat malam ni"..kerrrlass kau johari..siap nak main potong potong lagi.hahaha.sekarang ni pandelela dah menang.haa ape lagi kasi potonglah.berani buat berani tanggung lah.kerana mulut 'tutt' kau jadi mangsa. terus femes satu malaysia. silap silap satu dunia kot.. haiyaa..buat malu je..siap ade orang yang baik hati lagi buat fanpage untuk kau. masa 5 minit 200 like..wahh,,Dato' Siti pon kalah..hebak mu hebak..tak pasal pasal dapat tagline baru johari janji dikerati..kontroversi sungguh.sekejap je dah jadi femes. kalau jual kisah kau ni laku macam pisang goreng tau.. sebelum buat sesuatu pikirlah dulu baik buruknya jangan main langgah je. di bulan ramadhan ni baek lah buat amal ibadah banyak banyak,dapat jugak tambah pahala.tingkatkan amalan kurangkan kontoversi..okelah aku nak stalk die ni lagi,nak tau jugak perkembangan dah potong ke belom..hamboii,,gatai kemain..hikhikhik.kbai.

#Tahniah PANDELELA RINONG..Anda Heroin Negara..


9 comments:

anaztasias nora aira said...

sapa johari ni dear? xkenal hehe

tp mmg besh pandelea menang pingat :)

nizatus syahida said...

budak femes kat fesbuk..bukaklah fesbuk mesti tau cter die..hehe

cikeyrah said...

potong jangan tak potong . .lain kali fikir sebelum cAKAP. .hee

nizatus syahida said...

kann..ish3..

Hans said...

tak sabar nak tengok Johari Pain jadi JOHARINA ALOYA
hahahaha

nizatus syahida said...

wah,,name baru pulak..kerlass..haha

zan said...

http://maizanismail.blogspot.com/

alipower said...

haha kesian lak mamat ni. kasi potong la!!

nizatus syahida said...

berani buat berani tanggung lah kan??hehe