Sunday, 12 August 2012

banjir manusia


JLN TAR, MASJID JAMEK, SOGO, UPTOWN, DOWNTOWN,MALL. 
perghh,,ramai giler rakyat malaysia tak kira tua muda,siang malam.bukan tempat2 ni je akan banjir dengan manusia.dengan kita2 pon akan banjir dengan peluh dan bau masyemm. heh.kalau x percaya silalah rempuh tempat2 tu. haaa,,baru kau tau soheh tak soheh nya aku cakap..hikhikhik.  kat sane nak habaq kat hampa, punyalah ramai org, nak jlan macam kene berkawat. mase ni lah nak dengar orang buat lelongan hebat. diskaun x yah cakaplah. up to 80% kau. cepat2 ape tunggu lagi moh le kite serbu.

happy shopping last minute ^,^

5 comments:

Hans said...

waktu ku pi ari tu pun ramai padahal hari bekerja
tambah skrg ramai dah cuti
ekekekeke

nizatus syahida said...

tu lah sesak giler kann..

khairul akmal bin azman said...

suke gi jalan Tar..
banyak barang nak cari kat sane..

nizatus syahida said...

betol3...

huda said...

samalah dgn jb, ramai giler org. sesak!