Thursday, 16 August 2012

Rumah Baru


tadaaaaaaaa,,
ni lah rumah baru aku yang bakal dihuni oleh 6 orang makhluk Allah,  antaranya 3 orang gila kat atas ni , yang pakai baju belang tu aku. 
maseh normal lagi kepala otak. :D

so far,okelah ade 3 bilik,2 bilik air. sewa pon okelah, xdelah mencekek darah sangat, cume yang tak larat nye tingkat 12..gayat gayat..
haaa,,memang tercabutlah kepala lutut aku kalau lif rosak..

sekarang aku nak say gudbye kat hostel lame aku dulu.babai hostel aku yang buruk..walaupon buruk aku tetap sayang tau..heh..tak sabar nak masuk rumah baru..lepas ni dah xde peraturan boleh masuk sampai 1030 dah..anytime aku boleh keluar masuk..suke leteww..hehe..ishh,x boleh,,anak dara x boleh keluar malam.. :p..lepas ni dah xde dah orang nak jage aku macam pakgat,makgat sebelum ni..rindu kt mulut bising dorang tu..lagi2 pakcik Ghani..pot pet pot pet..hikhikhik..

eh,orang sibuk citer pasal persiapan raya,aku pulak sibuk nak cter umah baru.
blog aku,,biarlah..ye dak?..hee

yang kenal2 tu jemputlah datang di hari perasmian nanti. xD



2 comments:

khairul akmal bin azman said...

suke baju kalerful ek..
if free what app jela geng..

nizatus syahida said...

orait geng :)