Thursday, 2 August 2012

i'm proud to be a nurse

assalamualaikum,


sebenarnya aku buat entry ni bukan nak membangga diri yang aku ni seorang nurse yang bagus ke ape ke..cuma aku rase sakit hati bila ada juga manusia manusia yang pandang rendah dengan profesion kami ni.ada juga yang masih x paham dengan kerjaya kami.

nah! korang tengoklah dulu video ni
enjoy it ^,^


okay sekarang mesti korang dah faham kan?.aku malas nak cerita panjang2 nanti muak pulak nak baca.hehe

yang ni aku terjumpe kat fesbuk

inilah yang dinamakan tugas,kepada misi misi semua,teruskan kesabaran anda.lakukanlah yang terbaik.


sekian,,



5 comments:

ZURAINI said...

nurse tu kerjaya yg mulia. jaga org sakit sume. bgus ape? u should proud of ur profession plus, a girl in uniform is cute righty? hee :D

khairul akmal bin azman said...

rajinnye wat v-log..!

nizatus syahida said...

@ZURAINI hehe thanks dear..=)

@khairul akmal bin azman ..cuti kan sekarang so tahap kerajinan tu tinggi lah..hee

Sue PeLik said...

nurseee saya sakit nehhh meh ke umah saya yerr :P

nizatus syahida said...

hehe..thanks for coming..=)